15 Temmuz 2011 Cuma

Yapılası şeyler...

Geçenlerde bana bi haller oldu. Anladım ki, biraz sıkıldım, daraldım. Farklı birşeyler aradım. "Beni ne paklar?"diye düşürken bu tip aktiviteler geldi aklıma. Peki ama bunları neye göre, niçin seçeriz?

Eğer kontrolü elden bırakmak istemiyor, kendinizi ölçmek ve ispat etmek istiyorsanız, 'rüzgar sörfü' tam size göre demektir. Mücadele etmeyi seviyorsanız rüzgara karşı direnebilirsiniz.



.


Eğer özgürlüğünüze düşkünseniz, son zamanlarda sizi kısıtlayan şeyler varsa hayatınızda 'yamaç paraşütü' 'yle kuşlar gibi  serbest hissedebilirsiniz. Karadan uzakta, kimseler karışmaz size; tek başınıza uçar ve süzülerek bir yere konarsınız.



Eğer zihnimdekilerden kurtulamıyorum, ruhum ağır geliyor diyorsanız, 'Bungee Jumping' ile siz atlayın, aklınızdakiler arkanızda kalsın. Eminim, atladığınız anda hiç birşey düşünmeyeceksiniz. Zaten o heyecanla ancak birkaç güne kendinize gelirsiniz .: )







Eğer yeryüzünden sıkıldıysanız, yukarıda keşfedecek birşeyin kalmadığını düşünüyorsanız, bir de su altını deneyin. 'Dalış' yaparak envai çeşit deniz canlısını görmüş olursunuz. Hatta böylece, nefes almanın ne kadar  da önemli olduğunu anlarsınız.





ve son olarak Eğer dinginliğe ihtiyacınız varsa, dış dünyadan soyutlanıp kendinizi bulmak istiyorsanız 'Yoga' yı deneyebilirsiniz.




P.S.: Ben henüz hiçbirini yapmadım. : )  Bazıları biraz cesaret gerektiriyor. Şimdilik en yapılabiliri yoga gibi görünüyor.

2 yorum:

  1. Eğer dertleriniz çoksa ve kendinizi bir kuş kadar hafif hissetmek istiyorsanız birkaç kadeh alkol almayı deneyin. Ben denedim, sen de dene, %100 çalışıyor.

    YanıtlaSil
  2. :) kalkayım da bir deneyeyim

    YanıtlaSil